#fasihahmohamad


Assalamualaikum..

Bahagia nya hati dapat bertemu pembuka rezeki bagi seorang anak..

Ma aboh

Terima kasih lahirkan orang, besarkan orang moga orang tergolong dalam kategori anak solehah.. juga moga anak2 orang juga anak solehah.. allahumma aamiin..

Nak buat blog ni bukan senang.. terima kasih kepada penasihat saya #erinchurros aka zafreena zul hilmi yee (fb).. sy start segalanya ni lepas berkira2 untuk beli fb pages n ig nya.. sebab sy pernah dah buat pages dan fb baru untuk berniaga ( tak nak orang tahu )..

 oh sangat susah, lebih senang yakmat guna personal dengan kata lain jadi diri sendiri yang dicipta juga dianugerahi ALLAH dengan nama sendiri yang diberikan oleh ibu bapa kita..

Nak edit blog, pages dan ig juga ada ujian nya.. rupanya ALLAH suruh jumpa pemudah rezeki dulu iaitu ma aboh tranung kiter.. coming soon insyaALLAH jumpa mak abah joho..

 suami yg utama of coz la jumpa sokmo dah.. sangat kena la ayat sayang isteri tinggal2kan, perasaan itu hanya orang yg dh berumah tangga je tahu kot.. susah serta risau, makan dah ke, ada kat mana, buat apa.. yang penting fikir dan doa yg baik2 sudah..

bila ada kat kampung.. benda dunia yg paling rindu tv.. hehe.. rumah sy dalam hulu sikit.. susah nak dapat connection untuk tv dan slow klukklek aka mcm chipsmore untuk internet.. sebab sy 24jam hanya dirumah.. kami sediakan kelengkalan tv ber astrok untuk rumah.. alhamdulillah dapat manafaat kan tv dan internet untuk mencari ilmu ALLAH juga hiburan untuk lihat dunia yg makin tenat dengan bermacam2.. 

tau2 jela bila time hujan astrok kan problem, jadi sy dh backup utk simpan siaran yg sy suka mostly cerita keagamaan juga cerita anak2.. rindu nya la, time subuh pukul 6 macam skrg ni sy suka tengok tv alhijrah.. pukul 7 tv9.. bila ABC aka ALLAH BAGI CUTI, tv dan buku la peneman setia sy.. anak2 dengan buku mereka masing2.. balik kampung kali ni tak bawa balik buku.. as usual, ibu memang pelupa..
  
Org tranung kiter kate peler2 duk kampung  @ alang2 ada kt kampung, manfaatkan segalanya.. hehe..

Bila dah mula ni.........

Dh ada mukaddimah nya..
lepas ni sy perkenalkan diri sy hamba ALLAH yg hina, seorang pendosa yg berubah ke arah kebaikan.. moga ALLAH pegang hati untuk sentiasa istiqamah dalam kebaikan..




Comments

Popular posts from this blog

Khalidu Bil Qur`an 💕

DIA kekasih ALLAH 🥀

Jom Tahajjud 💘